HDL's branding- og webcase for Navark Yachtbrokers – Helsingborg Design LAB

HDL’s branding- og webcase for Navark Yachtbrokers

2 min læsning 27 jul

Hos HDL er vi stolte af at arbejde med brands, der har en stærk historie og en klar vision. Et sådant samarbejde er vores projekt med Navark Yachtbrokers - et velkendt navn inden for eksklusiv yachtmægling i Sverige. Navark blev grundlagt i 1990 i Helsingborg og er i dag en af de mest etablerede aktører i Norden med speciale i førsteklasses sejl- og motorbåde. Med over 30 års erfaring har de opbygget et stærkt internationalt netværk og et ry for kvalitet, integritet og indgående kendskab til både det nordiske og det europæiske bådmarked.

Da Navark henvendte sig til os, var det ikke kun for at få en ny visuel identitet. De havde brug for en digital transformation - en, der moderniserede deres brand, men også strømlinede interne systemer og styrkede deres digitale tilstedeværelse på tværs af salgskanaler.

En ny digital æra

Vi startede med at opdatere deres grafiske profil og brandidentitet. Målet var at bevare arven og værdierne, samtidig med at vi skabte et mere moderne og engagerende visuelt billede. Dette blev suppleret med en helt ny hjemmeside, der afspejler Navarks førsteklasses positionering og giver en problemfri brugeroplevelse for kunder, der er på udkig efter deres drømmebåd eller ønsker at sælge gennem Navark.

Ud over den offentlige hjemmeside udviklede vi også interne systemer for at forenkle bådadministrationen, forbedre arbejdsgangene og muliggøre smidigere kommunikation og integration med forskellige salgskanaler - så Navark kan fokusere på det, de er bedst til: at matche den rigtige båd med den rigtige køber.

Nærhed til havet - og hinanden

Samarbejdet blev yderligere lettet af, at vores kontorer kun ligger 300 meter fra hinanden. Vi deler både atmosfæren og inspirationen fra havet - hvilket bidrog til et tæt og kreativt samarbejde med masser af energi.

For at indfange Navarks følelse af eventyr og optimisme skabte vi også et nyt slogan: „Seas the Day‟ - en legende, men kraftfuld sætning, der afspejler kærligheden til havet og de muligheder, som hver ny dag til søs bringer.

Udforsk projektet

Vi er virkelig stolte af resultatet og ser frem til at følge Navarks fortsatte rejse.
Se vores branding- og webcase her.

More on this topic

Case og projekt 28 dec

Dog Academy X HDL

Vi er utroligt glade for at kunne annoncere vores seneste lancering for Dog Academy - en ny, moderne hjemmeside, der virkelig yder retfærdighed til deres fantastiske arbejde med hundetræning og...

Läs mer
Case og projekt 17 nov

Sejlsport x HDL

Sail Racing ønskede at arbejde med et team, der forstod både brandet og deres vision om høj ydeevne, både teknisk og designmæssigt. Vores team skabte et helt nyt design, der...

Läs mer
Case og projekt 10 nov

Dogman X HDL

Projektet omfattede ikke kun replatforming, men også datamigrering, ERP-integration og overgang til HDL Commerce med HavaPIM til styring af produktinformation. Udfordringen var den stramme tidsramme - projektet skulle gennemføres på...

Läs mer
Case og projekt 03 nov

Dogman Services x HDL

Hos Helsingborg Design LAB er vi glade for at have hjulpet Dogman med at forbedre deres bookingadministration gennem udviklingen af en skræddersyet platform til Dogman Care. 👉 Læs mere om...

Läs mer
Case og projekt 16 nov

Helsingborg Design LAB vinder priser for Sail Racing-website

Vi er glade for at kunne meddele, at vores dedikerede arbejde og passion for design er blevet anerkendt med flere priser. Her er et nærmere kig på de anerkendelser, vi...

Läs mer
;