Dogman er en veletableret kæde af dyrehandlere experience
for leading brands
Dogman er en veletableret kæde af dyrehandlere med tilstedeværelse i fire lande.
Ud over at tilbyde et bredt udvalg af kæledyrsprodukter tilbyder hver butik også spa- og plejeservice til hunde og katte. Med sin stærke markedsposition ønskede Dogman at centralisere styringen af disse tjenester for at skabe en mere ensartet kundeoplevelse.
Udfordringen experience
for leading brands
Dogman havde tidligere arbejdet med Boka Direkt, hvor hver butik havde sit eget system og sin egen konto til at håndtere bookinger.
Det medførte en række udfordringer, da alle butikker tilbød de samme ydelser til samme pris, men blev drevet uafhængigt af hinanden.
For at forbedre effektiviteten og kundeoplevelsen ønskede Dogman at flytte til en mere centraliseret struktur for sine tjenester under Dogman Care-brandet.
Løsning experience
for leading brands
HDL fik til opgave at udvikle en skræddersyet platform til Dogman Care, hvor vi byggede et centralt bookingsystem, et personalesystem til styring af personale og bookinger og et system til central styring af tjenester og priser.
Platformen er baseret på en komponerbar arkitektur, hvilket gør den skalerbar og fremtidssikret.
Vi integrerede også Voydao med et proprietært login-system (IDP) for at give en smidig brugeroplevelse for både personale og kunder.
Platformen er baseret på HDL's egen e-handelsmotor, som skaber fremtidige muligheder for at sælge tjenester og produkter direkte via platformen.
Med den nye Dogman Care-platform har HDL med succes centraliseret bookingprocessen og personalestyringen på tværs af 20 butikker i fire forskellige lande. Platformen håndterer nu over 2.000 bookinger og sikrer en ensartet og effektiv servicelevering på tværs af Dogman-kæden.