Dogman Services x HDL
Hos Helsingborg Design LAB er vi glade for at have hjulpet Dogman med at forbedre deres bookingadministration gennem udviklingen af en skræddersyet platform til Dogman Care.
👉 Læs mere om projektet her: https://lnkd.in/dAypt7sb
Dogman brugte tidligere Boka Direkt, hvor hver butik havde sit eget system og sin egen konto til at håndtere bookinger. Det skabte flere udfordringer, da alle butikker tilbød de samme ydelser til samme pris, men blev administreret uafhængigt af hinanden. For at forbedre effektiviteten og kundeoplevelsen ønskede Dogman at flytte til en mere centraliseret struktur for sine tjenester under Dogman Care-brandet.
HDL fik til opgave at udvikle en skræddersyet platform til Dogman Care. Vi byggede et centralt bookingsystem, et personalesystem til styring af personale og bookinger og et system til central styring af ydelser og priser. Platformen er baseret på en komponerbar arkitektur, hvilket gør den skalerbar og fremtidssikret.
Vi integrerede også Voyado med et proprietært login-system (IDP) for at give en problemfri brugeroplevelse for både medarbejdere og kunder. Platformen er baseret på HDL’s egen e-handelsmotor, hvilket skaber fremtidige muligheder for at sælge tjenester og produkter direkte via platformen.
Resultatet er en robust og effektiv løsning, der forbedrer både den interne effektivitet og kundetilfredsheden.
